wtorek, 10 lipca 2012

Takie wakacyjne ..

Siemanko Milusińscy !


Wakacje , Wakacje .. ja oczywiście nie mogę pozwolić sobię na urlop :) , ale też Was zawieść :) To też dzisiaj przysiadłam sobie przy maszynie i uszyłam Aniołki , jeden w kapeluszu , a drugi z żagluweczką :) Takie moje dwa wymysły ;3 ... Do sfotografowywania moich wytworów wyobraźni zaangażowałam moją najstarszą  14 - letnią córke .. jak zwykle , oczywiście tylko dlatego , że jej się nudzi , a ja dłużej już nie moge słuchać : ' Nudzi mi się'  ..  Nie, nie .. dobrze , że jestem cierpliwa ..




A oto Zdjęcia :





No to teraz trzeba wstawić na allegro :) Jeszcze taka mała informacja mogę też uszyć wam aniołka według waszego wzoru , koloru itp. Cenę ustala się po uszyciu takowego zamówienia .. ok . 35 zł :) e-mail : patita222@interia.pl .. Materiały , którymi dysponuję przesyłam mail'owo , także z takimi zamówieniami nie ma najmniejszego problemu :)


~Tildowa mama ;3

2 komentarze:

  1. O widzę że kilka prac przegapiłam :) ale już nadrabiam :)) Co tu dużo pisać, jak zwykle przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Aniołki:-))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń